Seher Uysal

Seher Uysal

Twitter

Istanbul, Istanbul
  • 19 tips
  • 40 seguidores
  • 18 siguiendo
  • 2 Listas
Listas de Seher en Todas las ciudades
  • Istanbul
  • Çanakkale
  • Kınalı
  • Şişli
  • Todas las ciudades
Las mejores ciudades de Seher
Istanbul
11 Tips
Çanakkale
2 Tips
Kınalı
1 Tip
Şişli
1 Tip
Cargar más
Cargar más
Seher Uysal
12 lugares actualizados
12 lugares incluyendo Dutlu Kahve, Asma Yaprağı, Sakız Reçeli Alaçatı, Arada Cafe
Seher Uysal
671 lugares actualizados
671 lugares incluyendo Ugglan Tranås, Tåg 545, Sushi Yama, Visingsö hamn
    Guardar
    "Valla buraya sıcakkanlı fln denmiş, baya suratsızdı herkes. Çay tabağı kirli, tiramisu alelade bi tiramisu idi. İnsan ilişkileri berbat. Belli ki mahalle halkıyla iyiler sadece."
    Seher UysalSeher Uysal · Marzo 30, 2015
    Café
    · Estambul, Turquía
    7.5
    Guardar
    "Kadıköyde epeydir mezeleri bu kadar leziz bir meyhane arıyordum buldum. Girit ezmesi, zeytin dolma vs. süper. Tatlı falan da... Fiyatlar aşırı yüksek değil, bence normal. Hizmet de yeterince hızlı"
    Seher UysalSeher Uysal · Febrero 1, 2015
    Mariscos
    · Estambul, Turquía
    8.3
    Guardar
    "Çikolatalarına direnemeyeceğiniz mekan. Gerçekten leziz.Fiyatlar ortalama. Ancak dükkan çok küçük. Haftasonu yer bulup oturmak zor"
    Seher UysalSeher Uysal · Febrero 1, 2015
    Tienda de chocolates
    · Kadıköy, Turquía
    8.7
    Guardar
    "Vallahi güzel türk kahvesi. Fiyati iyi, tadı güzel, yol üstü. Mis."
    Seher UysalSeher Uysal · Enero 3, 2015
    Cafetería
    · Estambul, Turquía
    9.1
    Guardar
    "Manzarası mükemmel mezeleri tırt mekan. Epey janti görünüyor, çeşitleri çok, garsonlar epey güleryüzlü ama yemek eeeh yani. O paraya değmez."
    Seher UysalSeher Uysal · Enero 3, 2015
    Meyhane
    · Pera, Turquía
    8.6
    Guardar
    "Bira çeşitleri"
    Seher UysalSeher Uysal · Enero 3, 2015
    Pub
    · Kadıköy, Turquía
    8.7